Poznaj metody niszczenia, zastraszania które mogą cię doprowadzić do niestosownego rozporządzania swoim majątkiem, życiem czy podejmowaniem błędnych decyzji.

wtorek, 10 września 2019

Dlaczego ten tytuł? Bo to by trzeba było

WYHUŚTANI PRZEZ PRAWNIKÓW WINDYKATORÓW
Dziś jest dzień w którym chciałem pozbierać kilka wcześniejszych pomysłów, które się zweryfikowały i przyszedł czas na zakończenie czegoś co miało błędne założenia i było pomyślane tylko na sezon. Nie mniej moją intencją było pomaganie i mając to na uwadze chcę dalej rozwijać moją aktywność społeczną przy poprawionej koncepcji i bardziej ostrożnym podejściu do tematu.

Kilka słów na temat, tytułu tego bloga.

Gdy zracałem się do osób opowiadających że mogą czy potrafią pomóc, to pierwszym zdaniem które słyszałem To by trzeba było, teraz wiem że nie ufam natychmiast gdy ktoś od tego zaczyna ze mną rozmowę.

Ten blog to spis moich doświadczeń, problemów tylko dlatego że zbyt bardzo zaufałem ludzią którzy mieli swój plan by mnie wmanewrować w swój plan. Poradziłem sobie z tym, teraz chcę się tym podzielić jednocześnie przechodząc auto terapię po traumie którą przeszedłem.

Nie zamierzam się też mścić, dlatego tam gdzie będzie to możliwe będę zmieniał imiona by oszuści mieli spokojny sen, nawet jeśli ja go nie miałem. Dlaczego mam spokojny sen, bo wyjechałem z kraju, gdzie okrada się wolontariusza, gdzie można być ukarany za zaangażowanie w aktywność społeczną, ale nie zrezygnowałem z siebie, będę nadal dzielił się tym co w moim rozumieniu jest dobre bo tak mi się podoba. Być może i tobie się spodoba to co mogę ci przekazać, byś nie musiał tego samego przechodzić.

Strona dopiero startuje ale możesz zobaczyć tutaj I ZOSTAWIĆ SWOJĄ HISTRORIĘ



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz