Poznaj metody niszczenia, zastraszania które mogą cię doprowadzić do niestosownego rozporządzania swoim majątkiem, życiem czy podejmowaniem błędnych decyzji.

środa, 11 września 2019

Wolontariusz Gdyński - Jak zostać wolontariuszem i narobić sobie długów

Jak skończysz czytać ten wpis to powiesz ABSURD, jak to możliwe ale ja chce trzymać się tylko wydarzeń by później podsumować jak ty możesz być może skorzystać z moich wniosków i uniknąć prawników którzy wprowadzą cię w błąd. Być może powinienem wypowiadać się wprost, bo zostałem okradziony z godności, zastraszony a potem pozbawiony pieniędzy tylko dlatego że byłem zbyt EMPATYCZNY.

Zapytasz być może czy nie TRZEBA BYŁO BY poprosić o pomoc. Wyobraź sobie że wydawało mi się że to zrobiłem, przecież jest tyle miejsc w których można prosić o pomoc, ale straciłem tylko swój czas i pieniądze których miałem bardzo mało. Ale kogo to interesowało, będąc wolontariuszem zostałem potraktowany jak biznesmen który zarabia kasę na tym co robi i to wielokrotnie. Bo mając już problemy prosiłem o podpowiedź co zrobić, a zostałem wmanewrowany we FRAUD o czym będę jeszcze, a potem zastraszony bym czasami nie poszedł na policję nie zgłosił wszystkiego do prokuratury.

Niestety plan pani prezes powiódł, przestraszyłem się nie potrafiłem sobie z tym poradzić a wszystkie osoby ze stowarzyszeń które publicznie się oferowały że pomagają niestety jak poznały nazwisko osoby również się przestraszyły i od tego momentu nie podejmowały więcej rozmowy nie odbierały telefonu. Gdy okazało się że ktoś się zemną umówił przez telefon to zaraz gdy poznał nazwisko przestał wykazywać zainteresowanie. Od tak cuda się dzieją. Jak to nazwać nie wiem. Ale jeśli kiedy kolwiek chodziło ci po głowie zostanie wolontariuszem to się zastanów czy to ci się będzie opłacać, bo koszty są znaczne.

Nie zliczę już ile razy usłyszałem już frazę na darmowych poradach prawnych TO BY TRZEBA BYŁO, dostałem cały stos dokumentów które miałem złożyć to tu to tam. Wszystko po to bym stracił czas i nadzieję że cokolwiek z tego wyjdzie.

Spokojnie to dopiero początek, ciekawostek. Ale ty możesz przerobić to samodzielnie i od samego początku. TO BY TRZEBA BYŁO najpierw zostać wolontariuszem potem możesz dojść do nie zamierzonego pobycia się swojego wynagrodzenia przez najbliższe klika lat, bo komornik cię nie opuści aż ściągnie całą zaległość wymyślonego zadłużenia. Zabawa naprawdę dobra szkoda że nie dla ciebie.

TO by trzeba było przeczytać kilka wpisów tego bloga to może unikniesz podobnych wydarzeń.


OPISZ SWOJĄ HISTORIĘ

1 komentarz:

  1. Hej kolego.Tak to zwykle bywa jak chcesz komuś pomóc sam padasz ofiarą

    OdpowiedzUsuń