Poznaj metody niszczenia, zastraszania które mogą cię doprowadzić do niestosownego rozporządzania swoim majątkiem, życiem czy podejmowaniem błędnych decyzji.

niedziela, 15 września 2019

Zaufanie do prawnika czy coś takiego istnieje ? Wyhuśtany na 600zł

Wyhuśtani przez prawników czy windykacje
Moim zdaniem nie ma potrzeby by zaufać jakiemu kolwiek prawnikowi a tym bardziej podarować mu  pieniądze w zamian za krótką bez celową rozmową. Nie wiem czy spotkałeś się z takim podejściem prawników którzy, uzasadniają konieczność zapłaty za pierwszą rozmowę zapłatą za usługę która nie zaistniała.

Miałem tak kilka razy.

Ale najwięszy szok przeżyłem po rozmowie telefonicznej w której mój rozmówca opisał mi spotkanie z poleconym prawnikiem.

Problem to był chyba kredyt frankowy. W takiej sytuacji prawnik mówi:

TO BY TRZEBA BYŁO, poczekać na wyrok NSA. Moją ulubioną frazę powtórzył chyba ze 30 razy trwało to może ze 30 minut poczym wyraził kwotę którą zarobił wpowiadają magiczną formułę.

TO BY TRZEBA BYŁO. 600 złotych.

No Ku.wa jakim pajacem trzeba być by dać się tak oskubać ?

Ale kim trzeba być by brać kasę za darmo ?


Teraz najważniejsze, jeśli masz podobne doświadczenia to pozostaw komentarz, w zakładce kontakt. Możesz to zrobić anonimowo, pamiętaj by nie używać przekleń i słowa OSZUŚCI by nikogo nie uraźić. Nie mówimy tu o ludziach tylko o ich postepowaniu.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz