Poznaj metody niszczenia, zastraszania które mogą cię doprowadzić do niestosownego rozporządzania swoim majątkiem, życiem czy podejmowaniem błędnych decyzji.

sobota, 14 września 2019

Nowy adres i przekierowanie ze starego adresu

Ta witryna ma wsumie 4 czy 5 dni jednak po pierwszych rozmowach z ludzmi którzy przeczytali idee by zebrać szystkie pomyłki prawników windykatorów czy komorników w jednym miejscu postanowiłem w prosty sposób grupę dzięki której ci prawnicy zarobili sporą kasę doprowadzając nie małą ludzi do śmierci. Słowo które przyszło do mnie podczas poszukiwań to WYHUŚTANI.

Wyhuśtać to inaczej powiesić czy pozbawić życia. Chociaż ja będę się skupiał rczej na tym że te przestępcze działania doprowadzają wszystkich do rozpaczy, pozbycia się majątku oraz utraty nadzieji.
Jeśli stracisz całą nadzieję, zobacz jak wyhuśtani sobie poradzili
W relacjach które tu przytoczę będę się odwoływał do doświadczeń wielu osób które się do mnie odezwały i miały podobne problemy do moich.




Czy można stracić całą nadzieję? Myślę że nie, puki żyjesz.
awsze możesz wyjechać z miejsca gdzie cię nie chcą tak jak ja



Posdumowując to wszystko, moim zdaniem największą strate poniesie Państwo Polskie, bo tak samo jak ja pozwoliłem sobie opuścić miejsce gdzie zostałem wielokrotnie okradziony i jednocześnie osiedliłem się w miejscu gdzie mogę mieć spokój i bezpieczeństwo. Co za tym idzie moje podatki zostaną razem ze mną. Więc kto tu zarobił, kilku prawników, reszta straciła. Ty również, podatnIku. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz